reede, 6. detsember 2013

Jehhuu. 
Tänane pâev algas tavaliselt. Viki muidugi ärkas varem, et sokki kududa aga sellest ei tulnud midagi välja kuna ma jäin ikka magama. Koolipâev möödus veits masega aga noh, kiiresti. Kui koju jòudsin siis pakkisin viimased asjad ja läksime linna, kuna mulle üldse ei meeldinud mu saapad siis ostsime uued beezikad. Ja kindad ka, nood suutsin ma unustada auto peale. Käisime emme töö juures ja muidugi tekkis mingi jama ja ema ei saanud sisse, mingi koodi vahetus vms.
Käisin veel poles ja siis ostsin pileti ja emme issi saasid mind bussile, just kaks minutit enne bussivälja sõitu tuli mul meelde, et  MA JÄTSIN KERLI KINGI MAHA!!! ma reaalselt sattusin paanikasse kuna kaasas on mul ju ainult 15 eurot. Helistasin emmele ja ta ütles et kas saata raha arvele vòi siis kink postiga. Otsustasime siis postiga saata. Sõitsin mingi jaks tundi, suht masendav oli kui keegi sóöb kròpsu ja veel laseb kärakaid. Appi. Na jâin magama ja ärkasin mingi siis kui olin peaaegu Põltsus,ma lollpia kirjutasin kerlile et ma põtsus. Niisiis varsti jõudsingi Adavere peatusesse ja Kerli ema ootas mind seal, täitsa tore ema tal, alguses arvasin et mis nüüd saab. :-D Ajasime juttu jaemmehelistas skypes ning Kerli tuli kaa siis. :-D kallistasime ja siis midagi erilist ei toimunud. Vaatasime just epic filmi ja nüüd niisama passime. Homme on äge päev ma arvan. :-D Kerlil on nii lahe kiisu ja see kala ka, :-D njah. :-D aga praeguseks kòik, kuna ma tahvliga siis andestage mu kirjavead vms. Raske on nii. :-D  tsaukii.:) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar