teisipäev, 17. detsember 2013

LAUPÄEEV! 14 detsember 2013.

Juheeei, hommik algas tavaliselt. Tulin püsti tegin oma toimetused ära ja läksin asju kokku panema, sõitsime siis linna, emme seletas kõik ära kus kõik on jne ta töö juures ( otsustasime mu emme tööl ööbida)  Niiet jah, läksin siis bussijaama Kerlit ootama, ja siis ta tuligi. Trippisime ema töö juurde ja panime asjad ära, siis läksime kohvikusse sööma, kohvikus oli jube palju inimesi, tellisime endale friikartulid , ma  maksin kinni. :D Sest siiski ma peasin oma sünnipäeva temaga. :P
Sõime ära ja läksime mööda Võru sillima. :D:D Nägin vahepeal Enelit kagukas ja maximas Eleriini kaa. Kuna väljas hakkas pimedaks minema ostsime head endale ja läksime tööjuurde ära. Sõime ja jõime vaatasime alguses kätekat järele tv3, kuna me ei saanud tahvlis filmi vaadata. -.- Uurisime asju jne, põletasime kaminat jne rääkisime ka, siis hakkas toit otsa saama ja otsustasime minna poodi veel üks kord, nii me siis läksimegi, ostime jällegi head, ma suutsin oma kinda kaotada jee, ja siis ma loll ostsin jääkuubikuid, läksime emme tööjuurde tagasi ja hakkasime jälle õgima, pärast mõtlesime minna Ränduri pubisse, tahtsime kohvi hahha, nojah arvasime et Ekspresso on hea kohvi, võtsime selle. Ja mm, meie õnnetuseks oli see maaaaax mõru ja fui. :D Ma valasin pool oma seda sitta salfrätikule ja kerli üritas sisse juua. :D:D Lõpuks siiski valasime selle ära rätikule. :D:D Viskasime need tooli alla ahahhaha. :D Siis vaatasime uuesti menüüd. Ja ostsime jäätisekokteili, see oli NIIII HEA. <3 Jõime ära ja läksime mu emme tööle tagasi. Sõime jõime tegime pilte jne, siis läksime magama. Hommikul ärkasime, esimese asjana pistis Kerli endale krõpsu kohe suhu. :D:D:D::D hHHAHA. :D Siis tegime oma toimetused koristasime jnejne, ma arvasin et semu töötab täna kaa kella kolmeni (pühapäeval) jooksime sinna max suure hooga, ja siis tuli välja,et semu oli kinni. -.-- Tundsin jube suurt süüd Kerli ees , et panin teda jooksma lampi. Läksime tagasi, tegime viimased toimetused jnejne, Ja siis saatsin Kerli bussile. :( Ise läksin koju.

   Need kaks päeva olid imelised, aitäh sulle mu kallike, et olemas oled! Nii luvvin sind Kerli! <3 <3

Need on need "mõnurõngad" mis meile nalja pakkusid. :D:D:D

Hõissa kui ilusad me olemee.

Meigid vms. :D

Tiburullukene. :D
 

Im so sexy, pervoface mm ,
HHHAHAHAH. :D:D::D


    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar