esmaspäev, 2. detsember 2013

Paha päev ilmselt.
Khamn, ma jälle suutsin magama jääda alles kell neli hommikul. Mu nõme äratus kell tirises nojah mis mul ikka üle jäi kui üles tõusta. Mu jalg appi see niii valutas. :c Kobisin voodist püsti tegin oma toimetused ära ja läksin kooli. Ei väga mõnus ilm väljas, Viki käis loomulikult käna ka. Jõudsin kooliriietusruumi, JA MUIDUGI ON MEIE KLASSIPOISID PLATSIS. Ja viiendikud ka. Mu üks klassivendadest läks seal max kitsas riietusruumis viiendikuga kaklema.JA TÜRA NAD ASTUSID MU JALGADELE KURADI DEBIILIKUD. Õnneks tuli õps sinna ja saatis nad ära. Vahetasin kossid ära ja asetasin jope. Läksin klassiõega ülesse. Ajalugu algas aga me läksime saali. See advendi värk jne. Ja siis hakkasid mingid plikad seal laulma. Ma pigem ei räägi... igatahes panin kõrvad kinni vms ja facepalmisin enda ette. :D See laulmine lõppes õnneks ära, kergendus mu kõrvadele. Siis saime kommi ka. Läksime klassi tagasi ja küik oli max igav. Matemaaika tund saabus, igale lauale oli asetatud suur šokolaadi münt. c: Jee. Matas tuli mul räme unekas peale omg..Söömine oli ka vahepeal, saimee jälle šokolaadi. Siiis tuli keka, mm, me läksime seal kõik tülli kuna me kava ei ole sobilik. :D:D: Hakkasime siis omast arust seal midagi veeretama ja mm mnjah. :dd Ei tea mis sellest välja tuleb. Me naersime selle üle,et mingi kärbes oli rõnga küljes ja see oli täpselt nina ees ka ja siis tuli koristaja paukuma, et miks me ei tee oma kava( pole su asi libu) :ddd Pärast sain rõngaga vastu nina ka. ._. Siis tuli vastamine, MA EI OSKA MATAT. MU MATA SEIS ON KAKS. JA SEE KÕIK MU MASE PÄRAST. :( Mdea mis edasi teha aga igatahes, üritan kõike teha. Siis kõmpisin koju, käisin poes ka läbi ja ostsin juua, JA JÄLLE MA KÄISIN PIKALI. kurja küll. Jõudsin nüüd koju, ja hakkan pitsat sööma lala, peaks vasti õppima ka hakkama. Tänaseks vast kõik. :D
Täna veits väsinud kuna jah, keegi nimega viki ei saanud pool ööd magada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar